مستنى اية ... شارك .. أكتب .. ناقش .. شير..عبر..its my life

facebook.com/deltauniv
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 سؤال

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 

هل تفخرون بانتمائكم للحاسبات
نعم
36%
 36% [ 5 ]
لا
0%
 0% [ 0 ]
اكيدلا
7%
 7% [ 1 ]
اكيد
29%
 29% [ 4 ]
احيانا
28%
 28% [ 4 ]
ربما
0%
 0% [ 0 ]
مجموع عدد الأصوات : 14
 

كاتب الموضوعرسالة
mohamedlotfysakr

avatar

المساهمات : 288
تاريخ التسجيل : 22/02/2010
العمر : 28
الموقع : www.kazamiza.com

مُساهمةموضوع: سؤال   الخميس مارس 25, 2010 2:25 pm

سؤال وجواب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
*Heba Ahmed

avatar

المساهمات : 456
تاريخ التسجيل : 18/02/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: سؤال   الجمعة مارس 26, 2010 5:21 pm

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

ااااااااااااااااااااااااااااااه يعنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
WAWA

avatar

المساهمات : 393
تاريخ التسجيل : 27/02/2010
العمر : 27
الموقع : البيت

مُساهمةموضوع: رد: سؤال   الأحد مارس 28, 2010 1:28 pm

كتير احس اني مش حبه المعهد

وسعات احس انه عادي


lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
aasm

avatar

المساهمات : 10
تاريخ التسجيل : 01/06/2010
العمر : 27

مُساهمةموضوع: سعات سعات   السبت يونيو 05, 2010 12:47 am

ع فكرة يا جماعة انا رديت ع الموضوع بس فى مكان غلط انا اسف لو ممكن للاشراف ينقلهاهنا بعد اذنك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
WAWA

avatar

المساهمات : 393
تاريخ التسجيل : 27/02/2010
العمر : 27
الموقع : البيت

مُساهمةموضوع: رد: سؤال   الإثنين يونيو 14, 2010 12:41 pm

مع الاسف مافيش ولا مدير ولا مشرفين للمنتدي

I love you I love you I love you I love you I love you
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
momo

avatar

المساهمات : 6
تاريخ التسجيل : 29/06/2010
العمر : 33

مُساهمةموضوع: رد: سؤال   الثلاثاء يونيو 29, 2010 9:07 pm

فعلن مافيش رقابة فى معهد


عدل سابقا من قبل momo في الثلاثاء نوفمبر 23, 2010 11:37 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
WAWA

avatar

المساهمات : 393
تاريخ التسجيل : 27/02/2010
العمر : 27
الموقع : البيت

مُساهمةموضوع: رد: سؤال   السبت يوليو 03, 2010 4:02 pm

بص المعهد مرحله تعليميه وهتخلص في بقي اللي بيحافظ علي نفسه

وفي اللي مقضيها سواء بنات او ولاد ودا بقي حسب التربيه

العميد والدكاتره مش هيمشوا ورا كل واحد ووحده دا عيب دا غلط

اقل رد هيسمعوه وانت مالك وعلي فكره في حاجات كتير بتحصل في الجامعه اكتر من

المعهد عندنا احنا بس مديقين علشان احنا شويه صغيرين اللي بنشوفهم هما هما لكن في

الجامعه علشان كبيره مابتشوفش حاجات كتير دا الفرق في فكل مكان فساد بس بقي بتفرق

ربنا يهدينا كلنا ياااااااااااااااااااااااارب

I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
momo

avatar

المساهمات : 6
تاريخ التسجيل : 29/06/2010
العمر : 33

مُساهمةموضوع: رد: سؤال   الإثنين يوليو 05, 2010 5:59 am

انا مقيدك في كلامك بس في وحده بتحب تشرد نفسها علشان مفيش تربيه الاب والام كدا فالبنت هطلع لمين يعنى وعلي راي المثل ما شبه اباه ما ظلم بس هى اطرتنى اعمل كدا ونا مكنش في نيتي اعمل كدا من اصله وفي الاخر ربنا يهدينا ويسامحني علي النا عملته
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mohamedsaid71

avatar

المساهمات : 7
تاريخ التسجيل : 17/07/2010
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: سؤال   السبت يوليو 17, 2010 6:09 pm

صدقونى يا جماعه فعلا الاكاديميه محتاجه رقابه لان اللي الواحد بيشوفوا ده مش تعليم دا حاجه تانيه الواحد فعلا بيحس انو داخل مهرجان لكن اكيد كل واحد اى كان بنت او ولد كله بيتعامل باخلاقه وبالتربيه اللي تربا عليها
اما بالنسبه لانتماء للمعهد فهو بحالات سعات الواحد بيحث انو بيحبوا جدا وسعاد مش فرقه معاه لكن الاحساس اللي جوايا انى حاسس انى هشتقله كتير لما اتخرج لان الحياه اللي بعد التخرج مختلفه تماما عن حيات الدراسه دي حياه ودي حياه وعيشه تانيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mohamedsaid71

avatar

المساهمات : 7
تاريخ التسجيل : 17/07/2010
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: سؤال   السبت يوليو 17, 2010 6:12 pm

السؤال ده كتير حلو لانو فكرنى ازاى هيكون وضعى واحساسي بعد التخرج اتمنى تكون ديما معى في تواصل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mohamed alsayed

avatar

المساهمات : 3
تاريخ التسجيل : 12/10/2010
العمر : 25
الموقع : المنزل

مُساهمةموضوع: رد: سؤال   الثلاثاء أكتوبر 12, 2010 12:52 pm

والله يا جماعة احنا مش محتاجيين رقابة من اي حد احنا محتاجين رقابه علي نفسنا لان الوقتي كل واحد مسؤول عن اي حاجه هيعملها
ومنلومش المدير ولا العميد ولا الاب ولا الام لان الرقابة دي نسيبها للاطفال احنا الوقتي لازم نعتمدعلي نفسنا
وربنا يهدي الجميع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
momo

avatar

المساهمات : 6
تاريخ التسجيل : 29/06/2010
العمر : 33

مُساهمةموضوع: رد: سؤال   السبت نوفمبر 13, 2010 6:36 am

ايه باجماعه روحتو فيييييييييييين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
islamy hiaty

avatar

المساهمات : 51
تاريخ التسجيل : 15/10/2011
الموقع : االفردوس الاعلى بجوار حبيبي محمد صلى الله عليه وسلم وامي خديجة

مُساهمةموضوع: رد   السبت أكتوبر 15, 2011 11:39 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا بتشرف اني في حاسبات الحمد لله وده لان مش داخلها بمجموع وحشش انا داخلهالان حصلي ظروف في 2 ث وجبت مجموع وحش وحولت ادبي وكنت علمي رياضة والله بس اهو النصيب بقى وكنت نفسي ادخل حاسبات اوووي وزعلت ان حولت ادبي بس اما بختار رغبات التنسيق اخترت المهعد حاسبات وقتها ابي زعقلي وكان رافض بشدة بس انا اتمسكت برايي لان دي بعد كده هتبقى حياتي انا ومجال بحبه وان شاء الله هنجح وهتميز فيه لان كان نفسي ادخل حاجه ف مجال الحاسب الالي علشان حلو جداااا من ناحية خدمة الدين وكده يعني بصراحة فكرت فيها كده
ومن ناحية الرقابه بقى فكل واحد رقيب على نفسه والمحترم بيجبر اللي ادامه انه يحترمه
وبرده ده راجع للتربية وللبيت وراجع ف الاول خالص لعلاقة الانسان مع ربنا وطريقة تفكيره
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ما يلفظ من قول الا لديه رقيب عتيد)
قل ياعبادي الذين اسرفوا على انفسهم لا تقنطوا من رحمة الله )
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Mo7@mmeD 3@shouR

avatar

المساهمات : 68
تاريخ التسجيل : 21/09/2011
العمر : 24
الموقع : في مسلسل الحياة هيكون فين يعني ؟

مُساهمةموضوع: رد: سؤال   الأحد أكتوبر 16, 2011 1:25 am

Arrow للأسف ولا واحد فيكوا عارف معني أكادمية الدلتا للعلوم واللي مش عاجبه المكان ما يمشي ويسيب مكانه لغيره Arrow
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
loda

avatar

المساهمات : 21
تاريخ التسجيل : 13/10/2011
العمر : 23
الموقع : Have Don.t

مُساهمةموضوع: رد: سؤال   الأحد أكتوبر 16, 2011 9:10 pm

Ana Mosh 7abab Al Ma3had 3ashin Fe Nas Kter Awie Mosh Da5olh Tat3lam Da5lah Tahzar Ma3 Al Bant Bas
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/mahmoud.loda
mohamed ghonim

avatar

المساهمات : 30
تاريخ التسجيل : 11/10/2011

مُساهمةموضوع: بصراحه   الإثنين أكتوبر 17, 2011 8:34 pm

يجماعه فعلا المعهد جميل جدا جدا وفى ناس كتير اشتغلت بالشهاده بتاعته بس طبعا ده حد كان جاى يتعمل مش جاى يلعب ولا يهزر مع بنات ولا حاجت من دى لالا

وطبعا فى كل مجلات حياتنا بتلاقى الناس دى هى اكتر من الناس الكويسه

وعلى العموم المعهد صدقونى حلو جدا جدا جدا للى يهتم بيه
بجد
[left][right]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
islamy hiaty

avatar

المساهمات : 51
تاريخ التسجيل : 15/10/2011
الموقع : االفردوس الاعلى بجوار حبيبي محمد صلى الله عليه وسلم وامي خديجة

مُساهمةموضوع: رد   الإثنين أكتوبر 17, 2011 9:31 pm

صح يا لودا في كتيرررررررررر داخل يهزر مع البنات وبتظهر اكتر عندنا ف سنة اولى فعلا الواحد بقى بيقرف من المناظر اللي بيشوفها ف المحاضرات وفي الاستراحة تحت ربنا يحفظنا وينجينا من الفتن ما ظهر منها وما بطن ويثبت قلوبنا على طاعته ويكفينا شر انفسنا ياااااااااااااارب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
سؤال
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مستنى اية ... شارك .. أكتب .. ناقش .. شير..عبر..its my life :: الأكاديمية والجامعة أجمل مافى حياتنا :: معهد الدلتا العالى للحاسبات بالمنصورة-
انتقل الى: