مستنى اية ... شارك .. أكتب .. ناقش .. شير..عبر..its my life

facebook.com/deltauniv

الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 

(قصة مثيرة ) ندمت كل الندم من بعد تخرجي من جامعة الدلتا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
mohamed ayoub

المساهمات : 4

مُساهمةموضوع: (قصة مثيرة ) ندمت كل الندم من بعد تخرجي من جامعة الدلتا    الثلاثاء مايو 17, 2011 2:20 pm

انا اسمي محمد ايوب خريج معهد الدلتا للحاسبات متخرج سنة 2009
كانت احلي ايام حياتي في جامعة الدلتا كنت سعيد في حياتي جدا ومازلت سعيدا طوال ما افتكر ايامي في الدلتا كنت يوميا اجلس مع اصحابي ونتكلم ونهرج ونحضر محاضراتنا وكانو الدكاتره يحبوني والمهندسين وكنت احب كل الناس سواء اعرفهم او ما اعرفهم كانت ايام جميله ولذيذه كنت اخرج مع صحابي رحلات سفاري نتمشي بالليل في المنصوره علي المشايه وفي كل مكان بعد كل هذه الايام الجميله فجئت اني مسافر بره مصر للعمل .
وكل واحد من صحابي اللي سافر السعوديه وقطر وفين وفين الخ الخ وكل واحد شق طريقه وزعلت جدا بعد ما تخرجت من المعهد لانها كانت اجمل ايام عمري مع صحابي وحبايبي . وحاليا مش قادر اتواصل مع اي حد من صحابي غير بعضهم فقط لكن اللي كانو قريبين مني مش عارف اجيب ارقامهم ..
هذه هي الحياه هذه هي الدنيا . تعرفو يا جماعه وانتم بتقراو الموضوع هتحسو بيا قوي لاني بجد افتقدت اجمل نصحاب اليا . انا نازل مصر في شهر 7 ان شاء الله وحشتني مصر قوي قوي .
يا ريت كلنا نحب بعض ومش نجرح بعض لان الدنيا ماهي الا حب ووفاء .
اخوكم ( محمـــــــــــــــــــــــــــــــــــد ايــــــــــــــــــــــــــــــــــــوب )
المنصوره / ــــــــــــــــــــــــــــــ
توقيع اخوكم / محمد ايوب
ايميل / mohd.ayoub@alqandeel.com
راسلوني علي هذا الايميل .
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mohamed ayoub

المساهمات : 4

مُساهمةموضوع: موضوع شيق    الأربعاء مايو 18, 2011 8:53 am

موضوع شيق جدا يا جماعه
محمد بكر

المساهمات : 6

مُساهمةموضوع: رد: (قصة مثيرة ) ندمت كل الندم من بعد تخرجي من جامعة الدلتا    الإثنين أغسطس 22, 2011 3:31 pm

قصه جميله على فكره انت شخصيتك زيي بالظبط بحب الصحوبيه ونبقى الشله وبزعل اوى لما كل واحد يروح لحاله بس يالا هى الدنيا كده الواحد يموت ويرجع تانى لايام الاعدادى احلى ايام وضحك وايام جميله والله وانا هلصت تالته ثانوى السنه دى وعايز اعرف المعهد ده حلو وبياخد من كام انا جايب 58% هل هلحقه وحل ولا وحش ارجوا الرد سريعا

(قصة مثيرة ) ندمت كل الندم من بعد تخرجي من جامعة الدلتا
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1