مستنى اية ... شارك .. أكتب .. ناقش .. شير..عبر..its my life

facebook.com/deltauniv
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 كلام يخنق

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
خارجه عن نطاق الاستيعاب

avatar

المساهمات : 141
تاريخ التسجيل : 16/11/2011
العمر : 23

مُساهمةموضوع: كلام يخنق   الإثنين نوفمبر 21, 2011 7:25 pm

ساعات بحس اني عايزه اتكلم عايزه اقول كلام كتير اوي يمكن اللي هيسمعني مش هيهمه كلامي في حاجه، انا بس ببقي عايزاه يسمعني مش اكتر . طيب انتم عمركم حسيتم ان الكلام اللي جواكم بيخنقكم و محتاجين تقولوه لحد اي حد المهم انة يتقال يطلع من جواكم بدل ما تتخنئوا بيه من غير ما حد يحس بيكم؟...... لو بتحسوا بكده يبقي انتوا ممكن كده تفهموني انا بحس ان الكلام مخنوء جوايا و بيخنقني لما بحب اتكلم مع حد لما بحب حد يسمعني حد يطلع مني الكلام و مش عايزه منه اكتر من ان هو يسمعني يسمعني و بس لا طلبت منه يخاف علي و لا ينصحنيو لا يتاثر بكلامي، بس كل اللي انا عايزاه حد يسمعني من غير ما يغير الموضوع و يتكلم عن نفسه عن مشاكله هو عن حياته هو و كأن الناس هي بس اللي من حقها تتكلم عن نفسها و انا مش من حقي غير ان انا اسمعهم و بس!!! و حتي بعد ما بسمعهم ما بيهنش عليهم ان هما كمان يسمعوني لا دايما معندهمش وقت او مش فاضين او خليها بعدين بقي و طبعا خلاص كده المره اللي جايه لما اجي اتكلم عني عن اللي مضايقني او خانقني يبدأو هما تاني يتكلموا عن نفسهم و ينسوا انهم و عدوني ان المره اللي جايه انا اللي هتكلم و هما اللي هيسمعوا Sad و يفضل الكلام جوايا خانقني و شكله كده هيفضل يخنقني لحد ما اموت بجد بجد كلام يخنق


بجد ده الى حساااااااااااااااااااااااااااااااااااااه

اااااااااااة يانى يا قلبى يا الى واعنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://....
basel

avatar

المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: ياه   الإثنين نوفمبر 21, 2011 9:51 pm

إحنا كلنا جمبك ياحجه مروه جربي بس تفضفضي مع حد فينا وانتي هتلاقي نتايج مبهره

انا حاسس انك بتتجرحي دايما وياما حبيتي واضحك عليكي في الآخر

بصي فرفشي وفوكك ومتفكريش كتير عشان التفكير ده مضيعك واختاري صح وخودي وقتك متخدهاش أفش

وعلي رأي المثل بهبور يقول مامي حاضر ههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
esmaiel

avatar

المساهمات : 823
تاريخ التسجيل : 17/10/2011
العمر : 23
الموقع : on serameeeeeeeek

مُساهمةموضوع: رد: كلام يخنق   الإثنين نوفمبر 21, 2011 10:00 pm

eh ya mrmr 7ram 3leky ya bnty




7d byz3l fe elzman da kabry kabry





Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad


hy bs dytha segart 7ashesh wenty hthysy


es2ly mgrb




wrmy ay 7aga wra dahrk bla wg3 dma8 eldonia de asln mtsthlsh elwa7d yz3l 3lshanha
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
خارجه عن نطاق الاستيعاب

avatar

المساهمات : 141
تاريخ التسجيل : 16/11/2011
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: كلام يخنق   الإثنين نوفمبر 21, 2011 10:20 pm

ازاى اكبر وفوكنى ازاى وانا كل دقيقه حزينه

نفسى ارجع حق قلبى اوووووووى

اسفه يا قلبى دمرتك بايدى لكن وعد مش هسلمك تانى لحد مش بيقدررررررك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://....
خارجه عن نطاق الاستيعاب

avatar

المساهمات : 141
تاريخ التسجيل : 16/11/2011
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: كلام يخنق   الإثنين نوفمبر 21, 2011 10:25 pm

انا محبتش كتير ولا حاجه ولا انجرحت
انا ولا هوه اتسببنالبعض فى جرح هى جات كدا

والحمد لله على كل حال
حاجات تخنق من التصرفااااااااات الى حواليااااااااااااااااااااااااا

والى بثق فيهم فجاه يطلعوا ازبل نااااااااااااااااس
وغيرهم كتيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييررر
الواحد مليان والله بس محدش بيسمع ولو حد سمع هيقولك انا كمان كذا وكذا ويبدا يحكى هوه مش ده الى بيحصل

اوووووووووووووووووووووووووووووف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://....
esmaiel

avatar

المساهمات : 823
تاريخ التسجيل : 17/10/2011
العمر : 23
الموقع : on serameeeeeeeek

مُساهمةموضوع: رد: كلام يخنق   الإثنين نوفمبر 21, 2011 10:26 pm

ah enty magrooooooo7a


wllahy ana kont fakrk z3lana wm5no2a mn eldonia



bs bardo 3ady mfeesh 7d ystahel
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
خارجه عن نطاق الاستيعاب

avatar

المساهمات : 141
تاريخ التسجيل : 16/11/2011
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: كلام يخنق   الإثنين نوفمبر 21, 2011 10:34 pm

مش مجروحه انا رضيت بنصيبى والكلام ده من سنه ونص

وعادى كل واحد بياخد نصيبه بس بجد فى حاجات تانيه تخنق
من الدنيا خنقانى وومزعلانى جدا وبرضو محدش بياخد اكتر من نصيبواااااااااا

سبت الحب لناسه رووحت لللصداقه ملقيتش حد وفى خالص غير واحد من عششششره

يعنى لا حب نافع ولا اصحاب نافعييييييييييين سواء بنت او ولد
نعمل ايه نموت نفسنااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://....
esmaiel

avatar

المساهمات : 823
تاريخ التسجيل : 17/10/2011
العمر : 23
الموقع : on serameeeeeeeek

مُساهمةموضوع: رد: كلام يخنق   الإثنين نوفمبر 21, 2011 10:41 pm

ma ana 2oltlk 2bl kda eshrby ezazt fneeeek went7ry haha


affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
خارجه عن نطاق الاستيعاب

avatar

المساهمات : 141
تاريخ التسجيل : 16/11/2011
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: كلام يخنق   الإثنين نوفمبر 21, 2011 10:45 pm

خلاص هات بكره علبه فنييييييييييييييييييييييييييك

وانا اخدها منك ما انت عارفنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://....
esmaiel

avatar

المساهمات : 823
تاريخ التسجيل : 17/10/2011
العمر : 23
الموقع : on serameeeeeeeek

مُساهمةموضوع: رد: كلام يخنق   الإثنين نوفمبر 21, 2011 10:50 pm

5las mashy ana hgeeeb dasta 3lshan el7bayb elly zah2aneeeeen zyk





e7na 3awzeeen nnooool elreda hahahahha Basketball Basketball Basketball Basketball
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basel

avatar

المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: امممم   الإثنين نوفمبر 21, 2011 10:52 pm

إ الكلام الفاضي الي بتقوليه ده يامروه ازاي يعني مش لقيه صاحب وفي ليكي وبعدين انتي عمرك ماقلتي انك مجروحه ولا عمرك فضفضتي لحد

ابقي جربي تشكي وهتلاقي كلو واقف جمبك

انا معاكي ان في صوحاب ليكي بنات مش اوفياء ليكي بس ارجع وأقولك اختاري صح والي يبيعك دوسي عليه بالشوز
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
خارجه عن نطاق الاستيعاب

avatar

المساهمات : 141
تاريخ التسجيل : 16/11/2011
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: كلام يخنق   الإثنين نوفمبر 21, 2011 10:54 pm

هات دسته الى تجيبه ههههههههههههههههههه

هتلاقى الكل بيجرى عليه يلحه ههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://....
esmaiel

avatar

المساهمات : 823
تاريخ التسجيل : 17/10/2011
العمر : 23
الموقع : on serameeeeeeeek

مُساهمةموضوع: رد: كلام يخنق   الإثنين نوفمبر 21, 2011 10:56 pm

5las mashy eb2y 2ollhom enty bs
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
خارجه عن نطاق الاستيعاب

avatar

المساهمات : 141
تاريخ التسجيل : 16/11/2011
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: كلام يخنق   الإثنين نوفمبر 21, 2011 10:56 pm

الحمد لله جاااااااااااااات منك يا باسل و

عرفت انهم مش اوفيااااااااااااااااااااء

الحمد لله على كل حال انا هحضر ف مدرج 11 بكره مدرجى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://....
esmaiel

avatar

المساهمات : 823
تاريخ التسجيل : 17/10/2011
العمر : 23
الموقع : on serameeeeeeeek

مُساهمةموضوع: رد: كلام يخنق   الإثنين نوفمبر 21, 2011 10:59 pm

pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig rabbit bounce bounce bounce


wllahy shkl elwad basel hwa elly mz3lk




hahahha zh2t mnkooooooooooooooooo cherry cherry


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basel

avatar

المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: هاهاها   الإثنين نوفمبر 21, 2011 11:10 pm

اسماعيل انت غاوي تزعل اي حد مني انت بتهدي النفوس هههههه

وبعدين مين الي يقدر يزعلها يبني محدش يقدر يزعلها وانا موجود هي بس تجيلي تقولي فولان زعلني وانا هعملها الواجب وزياده

ياحجه مروه احضري في مدرج 10 يابنتي محدش بيكرهك خالص بالعكس كلهم بيحبوكي انا بتكلم عن صوحابك الي كنت قعده معاهم المره الي فاتت حاسس انهم باردين جدي هههههه

وبعدين لو انتي مجتيش انا ههزر مع مين هههههه يرضيكي كده؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
esmaiel

avatar

المساهمات : 823
تاريخ التسجيل : 17/10/2011
العمر : 23
الموقع : on serameeeeeeeek

مُساهمةموضوع: رد: كلام يخنق   الإثنين نوفمبر 21, 2011 11:15 pm

ya basel lw 7d nf5 fe wshk hteeeeeeeeeeeeeeeeer tgelk eh eskot !!!!!!l lol! lol! lol! lol! lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basel

avatar

المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: هاهاها   الإثنين نوفمبر 21, 2011 11:24 pm

esmaiel كتب:
ya basel lw 7d nf5 fe wshk hteeeeeeeeeeeeeeeeer tgelk eh eskot !!!!!!l lol! lol! lol! lol! lol!

بس اسكت انت متعرفش الي فيها انا طيب أه بس لو حد جه عليا بأكلو التراب انا في الشكل مبعرفش أبويا

يبني انا اول يوم جيت المعهد عورت واحد عشان كان بيتشاكل مع واحد صحبي لسه عرفه يوميها ههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
esmaiel

avatar

المساهمات : 823
تاريخ التسجيل : 17/10/2011
العمر : 23
الموقع : on serameeeeeeeek

مُساهمةموضوع: رد: كلام يخنق   الإثنين نوفمبر 21, 2011 11:31 pm

ya mamy


l2 shater
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
كلام يخنق
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مستنى اية ... شارك .. أكتب .. ناقش .. شير..عبر..its my life :: الأكاديمية والجامعة أجمل مافى حياتنا :: المعهد العالى للخدمة الإجتماعيــة بالمنصــورة-
انتقل الى: