مستنى اية ... شارك .. أكتب .. ناقش .. شير..عبر..its my life

facebook.com/deltauniv
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 سوق الحياة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
القلب الجسور

avatar

المساهمات : 247
تاريخ التسجيل : 16/12/2011

مُساهمةموضوع: سوق الحياة   الإثنين ديسمبر 19, 2011 9:37 am

دخلت يوماً إلى سوق الحياه
.. فوجدت أموراً عجيبه ..

رأيت ...
...
... ... ... ... قلوباً تباع .. وعقولاً تشترى.

ووجدت...

... ... ... مشاعر ملقاة على ارض الزمن
.. يداس عليها

ووجدت...

الصدق في محلات .. مهجورة لا أحد يمر بجانبها

ووجدت...

الكذب في محلات .. والناس كثيرون يتعاملون به

ووجدت...

الاخلاص بضاعه من طراز قديم!!!


فهل تسمون حياتنا حياة ؟ ولماذا؟


تحياتى *( القلب الجسور)*
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
eslam essam

avatar

المساهمات : 355
تاريخ التسجيل : 20/10/2011
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: سوق الحياة   الإثنين ديسمبر 19, 2011 1:37 pm

walahy 3andk 7a2 nader gedn lama tel2y e5las
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basel

avatar

المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: جامده   الإثنين ديسمبر 19, 2011 1:40 pm

منور ياإيهاب إ الحلاوه دي ياض انت خساره في البلد دي ههههه

بجد عندك حق عملة الكذب (قصدي الكزب هاها) هي الي بتتصرف دلوقتي خلاص يامعلم مبقاش في صدق الاخ بيبيع أخوه والصاحب بيبيع صحبه بس بكري تروق وتحلي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
$ad.Heart

avatar

المساهمات : 160
تاريخ التسجيل : 28/10/2011
العمر : 24

مُساهمةموضوع: رد   الإثنين ديسمبر 19, 2011 4:15 pm

فعلا كلامك صح... بس مش ف كل الحالات.... لسه ف ناس أصيله.+ ماشى ياباسل شكرا بتغيظنى؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basel

avatar

المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: to2   الإثنين ديسمبر 19, 2011 5:00 pm

Lollita93 كتب:
فعلا كلامك صح... بس مش ف كل الحالات.... لسه ف ناس أصيله.+ ماشى ياباسل شكرا بتغيظنى؟؟؟

لأ طبعا هو أنا أقدر يالولو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
القلب الجسور

avatar

المساهمات : 247
تاريخ التسجيل : 16/12/2011

مُساهمةموضوع: رد: سوق الحياة   الثلاثاء ديسمبر 20, 2011 5:44 am

شكراا يا جماعة على الردود بس فعلاا نادر جداا لو تلاقى حد صادق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
eslam essam

avatar

المساهمات : 355
تاريخ التسجيل : 20/10/2011
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: سوق الحياة   السبت ديسمبر 24, 2011 4:08 pm

فعلا نادر بس موجود
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
القلب الجسور

avatar

المساهمات : 247
تاريخ التسجيل : 16/12/2011

مُساهمةموضوع: رد: سوق الحياة   السبت ديسمبر 31, 2011 11:50 pm

يارب ميبقاش نادر يبقة الكدب هوا الى نادر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mrmr

avatar

المساهمات : 409
تاريخ التسجيل : 28/08/2011
العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: سوق الحياة   الأحد يناير 01, 2012 12:15 am

انا لاخظت انكم بتجيبم في سيرت نادر كتيييييييييير
ممكن اعرف مين نادر ده
هههههههههههههههههههههههاااااااااااااااااااااااااااااااااييييييييييييييييييييييييييييييي




اكلامكم صح
بس اكيد الفي خير لسه كتيييييير برده
بس علشان كل واحد فينا شايف ان مافيش حد احسن منه ولا اصدق منه هنفضل شايفين ان الكدب هو الاكتر
لازم نسق في بعض شويه
والمثل بيقول حرص ولا تخون.................
ولا ايه Rolling Eyes
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
القلب الجسور

avatar

المساهمات : 247
تاريخ التسجيل : 16/12/2011

مُساهمةموضوع: رد: سوق الحياة   الأحد يناير 01, 2012 12:24 am

تسلم ايدك صح طبعا


وى شوية كده وى اجبلكوم نادر علشان منلفش علية كتير هههههههههه


شكراا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mrmr

avatar

المساهمات : 409
تاريخ التسجيل : 28/08/2011
العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: سوق الحياة   الأحد يناير 01, 2012 12:37 am

ياريت متتاخرش علينا وتجبلنا نادر بسرعه
ههههههههههههههه Smile Smile Smile
وبعتزر عن بعض الحروف الغلط
بس اكيد انتم فهمتم انا اقصد ايه
واضح اني عايزه انام وفصلت
ههههههههههههههههه bom
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
القلب الجسور

avatar

المساهمات : 247
تاريخ التسجيل : 16/12/2011

مُساهمةموضوع: رد: سوق الحياة   الأحد يناير 01, 2012 12:49 am

طيب ما تنامى ولا مستنية الساعة 12 علشان تستقبلى السنة الجديدة


يلا كل سنة وى انتى بخير انشاء الله وى الناس كلها تحقق احلمها الى محققتهاش فى السنة الى فاتت


شكرااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mrmr

avatar

المساهمات : 409
تاريخ التسجيل : 28/08/2011
العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: سوق الحياة   الأحد يناير 01, 2012 1:19 am

تصدق نسيت موضوع الساعه 12
كل سنه وانت بخير وربنا يوفقق وتحقق كل اللي بتتمناه
والسنه اللي جايه تكون سنه الخير علي مصر farao sunny sunny sunny
Very Happy Very Happy Very Happy
jocolor jocolor jocolor
lol! lol! lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
القلب الجسور

avatar

المساهمات : 247
تاريخ التسجيل : 16/12/2011

مُساهمةموضوع: رد: سوق الحياة   الجمعة يناير 27, 2012 2:32 am

يارب تكون سنة سعيدة اسف مش شوفت الموضوع


لسة واخد بالى علشان كده رضيت

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
سوق الحياة
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مستنى اية ... شارك .. أكتب .. ناقش .. شير..عبر..its my life :: الأكاديمية والجامعة أجمل مافى حياتنا :: المعهد العالى للخدمة الإجتماعيــة بالمنصــورة-
انتقل الى: