مستنى اية ... شارك .. أكتب .. ناقش .. شير..عبر..its my life

facebook.com/deltauniv
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 قصة مصرية مضحكة جداااا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
.



المساهمات : 365
تاريخ التسجيل : 30/11/2011

مُساهمةموضوع: قصة مصرية مضحكة جداااا    الثلاثاء يناير 17, 2012 12:52 am

طبعا القصة عادية بس الولد جابها باسلوووب هيهيهيه.......

عندما عاد الاب من السفر
وجد ابنه بيستقبلو في المطار
فسألو ابوه علطوول : ازاي الأمور في البيت في حاجه حصلت في غيابي؟؟
قالو الابن : لا يا بابا كلو تحت السيطره بس حصلت حاجه بسيطه..
باباه سألو : ايه هوا؟؟
ابنو قالو:عصا المكنسة انكسرت ..
الاب مبتسما:بسيطه بس ازاي انكسرت؟
جاوب الابن:انت عارف يا بابا لما تقع البقرة على حاجه تكسرها
الاب متعجبا: البقرة!!!هل تقصد بقرتنا العزيزة!!!
جاوب الابن:ايوه ايوه .. لما كانت بتهرب مذعورة داست عصا المكنسة
ووقعت البقرة على الارض وانكسرت عصا
المكنسة
جاوب الاب:و البقرة حصلها حاجه؟؟
اجاب الابن:ماتت
صرخ الاب:ماتت!!! كانت بتهرب من ايــه مذعورة؟؟
جاوب الابن:كانت بتهرب من الحريقه..
قالو الاب:حريقه!!! و اي حريقه دي!!
قالو الابن:ما هو بيتنا اتحرق
قالو الاب:ايه!!!بيتنا اتحرق ازاي؟؟!!
قالو الابن:اخويا الكبير ربنا يرحمو
قاطعو الاب و قالو :هل مات اخوك؟؟
قالو الابن: ايوا اخويه كان بيشرب سيجاره فوقعت السيجارة على السجاده و اتحرق
البيت.......
ومات اخويه جوااه...
قالو ابوه بعد ما انهارت اعصابه:و امتى كان اخوك بيشرب سجاير؟؟!!!
قالو الابن:هوه اتعلم يدخن عشان ينسى زعلوو..
قالو ابوه : واي زعل دا ؟؟؟
قال الابن: هوه زعل على ماما!!
قال الاب:مامااا .. ومالها ماما؟!!
قالو ابنو : ما هيه ماتت
ثم مااااات الاب....:

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mrmr

avatar

المساهمات : 409
تاريخ التسجيل : 28/08/2011
العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: قصة مصرية مضحكة جداااا    الثلاثاء يناير 17, 2012 12:01 pm

بجد مش عارفه ازعل ولااضحك

قصه غريبه

معقول في حد دلوقتي عبيط لدرجه دي


وعلي راي المثل ((هم يضحك Very Happy ........... وهم يبكي Sad .........))
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
.



المساهمات : 365
تاريخ التسجيل : 30/11/2011

مُساهمةموضوع: رد: قصة مصرية مضحكة جداااا    الأربعاء يناير 18, 2012 1:12 pm

mrmr كتب:
بجد مش عارفه ازعل ولااضحك

قصه غريبه

معقول في حد دلوقتي عبيط لدرجه دي


وعلي راي المثل ((هم يضحك Very Happy ........... وهم يبكي Sad .........))

lol! Basketball
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basel

avatar

المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: رد: قصة مصرية مضحكة جداااا    الأربعاء يناير 18, 2012 7:47 pm

ومات الأب ثم ماتت الأم ومات المخرج ومات البطل وعندما عرض هذا الفيلم مات المشاهدون جميعا Very Happy

بس إ الدخله الجامده دي انتي قفلتيني منك جامد ياشيخه ههههههه جلوري يعني مجد صح؟ أه واخد بالي

وجري إ يامرمر شيفك منسجمه في الموضوع كأنه حقيقي هههههههه هفطس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
.



المساهمات : 365
تاريخ التسجيل : 30/11/2011

مُساهمةموضوع: رد: قصة مصرية مضحكة جداااا    الأربعاء يناير 18, 2012 9:01 pm

basel كتب:
ومات الأب ثم ماتت الأم ومات المخرج ومات البطل وعندما عرض هذا الفيلم مات المشاهدون جميعا Very Happy

بس إ الدخله الجامده دي انتي قفلتيني منك جامد ياشيخه ههههههه جلوري يعني مجد صح؟ أه واخد بالي

وجري إ يامرمر شيفك منسجمه في الموضوع كأنه حقيقي هههههههه هفطس

ههههههههههههههههههههههههههههههههه حلوه ومات الأب ثم ماتت الأم ومات المخرج ومات البطل وعندما عرض هذا الفيلم مات المشاهدون جميعا مع انها قديمه بس ضحكتنى

وبعدين فين جلورى دى

اسمها جليتر أوووووووووووووف هوب

هأأأأأو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
esmaiel

avatar

المساهمات : 823
تاريخ التسجيل : 17/10/2011
العمر : 23
الموقع : on serameeeeeeeek

مُساهمةموضوع: رد: قصة مصرية مضحكة جداااا    الأربعاء يناير 18, 2012 11:00 pm

lololo loy


hheheheheh y3ny kolo maaaaaaaaaaaaaaaat


tb el7md llah 32balna en sha2 allah
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
....



المساهمات : 356
تاريخ التسجيل : 18/01/2012
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: قصة مصرية مضحكة جداااا    الخميس يناير 19, 2012 2:14 am

gamda awy ya ....... 3o2balk 2nty kman ama t7asalehom
beeeeeeeeeeeeeeeess ya 7aga
see u
javascript:emoticonp('lol!')javascript:emoticonp('lol!')javascript:emoticonp('lol!')
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mrmr

avatar

المساهمات : 409
تاريخ التسجيل : 28/08/2011
العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: قصة مصرية مضحكة جداااا    الخميس يناير 19, 2012 1:08 pm

بس ايه الاسماء الجامده دي

والصور الحلوه دي

جميل Basketball Basketball Basketball
I love you I love you I love you
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
.



المساهمات : 365
تاريخ التسجيل : 30/11/2011

مُساهمةموضوع: رد: قصة مصرية مضحكة جداااا    الخميس يناير 19, 2012 1:33 pm

تملي معاك كتب:
gamda awy ya ....... 3o2balk 2nty kman ama t7asalehom
beeeeeeeeeeeeeeeess ya 7aga
see u
javascript:emoticonp('lol!')javascript:emoticonp('lol!')javascript:emoticonp('lol!')

Sleep
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
.



المساهمات : 365
تاريخ التسجيل : 30/11/2011

مُساهمةموضوع: رد: قصة مصرية مضحكة جداااا    الخميس يناير 19, 2012 1:36 pm

esmaiel كتب:
lololo loy


hheheheheh y3ny kolo maaaaaaaaaaaaaaaat


tb el7md llah 32balna en sha2 allah

فينك ياسمعه مش باين ليه ولا حتى بشوفك فى المعهد

ابقا طمنا عليك وعملت ايه فى الامتحانات

ال اخوات ال دا انت يافاشل مابتسألش حتى وانت فى المعهد تشوفنا عملنا ايه فى الامتحان على الاقل

ماشى ياسمعه ليك يوم ياكبير king

زعلانه منك pale
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
esmaiel

avatar

المساهمات : 823
تاريخ التسجيل : 17/10/2011
العمر : 23
الموقع : on serameeeeeeeek

مُساهمةموضوع: رد: قصة مصرية مضحكة جداااا    الخميس يناير 19, 2012 9:08 pm

la wllahy m3lsh kont mday2 shwya asly kont mt5an2 m3 so7aby wmkontsh b7b 23od fe elm3hd






wb3deeeeen ma ento zmankom 7aleeeeeen


eh blash ntklm


elbrshaaaaaaaaaaaam 3aml sho3'lo



et2ooooo allah



el3'sh 7raaaaaaaaaaaaaam shr3n


wyosbb alwafaaaaaaaaah
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
.



المساهمات : 365
تاريخ التسجيل : 30/11/2011

مُساهمةموضوع: رد: قصة مصرية مضحكة جداااا    الخميس يناير 19, 2012 9:32 pm

esmaiel كتب:
la wllahy m3lsh kont mday2 shwya asly kont mt5an2 m3 so7aby wmkontsh b7b 23od fe elm3hd






wb3deeeeen ma ento zmankom 7aleeeeeen


eh blash ntklm


elbrshaaaaaaaaaaaam 3aml sho3'lo



et2ooooo allah



el3'sh 7raaaaaaaaaaaaaam shr3n


wyosbb alwafaaaaaaaaah

على أساس ان انت مجتهد وبتحل من مجهودك

وبعدين عمرى ماعملتها وخدت برشام فى الامتحان وربنا ماحصل احنا فاشله حتى فى الغش بلا نيله

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basel

avatar

المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: رد: قصة مصرية مضحكة جداااا    الخميس يناير 19, 2012 9:45 pm

انا مبغشش عشان الغش حرام :S

بالاضافه ان الغش حرام فأنا اساسا مبعرفش اعمل برشام وكمان من غشنا فليس منا وانا و سمعه بنضطر نزاكر عشان مبنحبش الغش قولهم حاجه ياسمعه Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
.



المساهمات : 365
تاريخ التسجيل : 30/11/2011

مُساهمةموضوع: رد: قصة مصرية مضحكة جداااا    الجمعة يناير 20, 2012 12:59 am

basel كتب:
انا مبغشش عشان الغش حرام :S

بالاضافه ان الغش حرام فأنا اساسا مبعرفش اعمل برشام وكمان من غشنا فليس منا وانا و سمعه بنضطر نزاكر عشان مبنحبش الغش قولهم حاجه ياسمعه Very Happy


انا مش قولتلك قبل كدا انك بكاش وفشار كبير ياد Razz lol! study
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
esmaiel

avatar

المساهمات : 823
تاريخ التسجيل : 17/10/2011
العمر : 23
الموقع : on serameeeeeeeek

مُساهمةموضوع: رد: قصة مصرية مضحكة جداااا    الجمعة يناير 20, 2012 1:01 am

اه عليا الطلاق باسل ده بيقول كلام زى الفل ولا يا باسل انا هيست يااااد انا معنتش شايف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basel

avatar

المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: رد: قصة مصرية مضحكة جداااا    الجمعة يناير 20, 2012 1:06 am

هههههههه سمعه غير الصنف ده بقي يبني البناجو مضر اشرب حشيش وابقي شيلي البذر بتاعه علي جمب عشان بحبه Very Happy

انت عارف انا دلوقتي شايف جمل بيمشي عالحيطه ومغمض عين ومفتح عين عشان أتأكد Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
 
قصة مصرية مضحكة جداااا
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مستنى اية ... شارك .. أكتب .. ناقش .. شير..عبر..its my life :: الأكاديمية والجامعة أجمل مافى حياتنا :: المعهد العالى للخدمة الإجتماعيــة بالمنصــورة-
انتقل الى: