مستنى اية ... شارك .. أكتب .. ناقش .. شير..عبر..its my life

facebook.com/deltauniv
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلقائمة الاعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 حصريا ازاي تعلق مزه ههههه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
....



عدد المساهمات : 356
تاريخ التسجيل : 18/01/2012
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ازاي تعلق مزه ههههه   الخميس يناير 19, 2012 6:02 pm

انا دافعت عنك امتي ياد انت هاتستهبل ولا اااااااااااااااااااااااااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
....



عدد المساهمات : 356
تاريخ التسجيل : 18/01/2012
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ازاي تعلق مزه ههههه   الخميس يناير 19, 2012 6:04 pm

باسل الصوره بتاعتك دي عن جد فظيعه

بلييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييز


غيرها




javascript:emoticonp('cyclops')javascript:emoticonp('cyclops')javascript:emoticonp('cyclops')
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basel



عدد المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ازاي تعلق مزه ههههه   الخميس يناير 19, 2012 6:32 pm

بمثل انك بتدافعي عني Razz

مش عارف مش عجباكي الصوره ليه بصي عالعموم انتي تؤمري تحب أحوط صورة إ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
esmaiel



عدد المساهمات : 823
تاريخ التسجيل : 17/10/2011
العمر : 23
الموقع : on serameeeeeeeek

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ازاي تعلق مزه ههههه   الخميس يناير 19, 2012 7:30 pm

mrmr كتب:
انا لا اهلاويه ولا زملكاويه

انا بشجع سمعه واغانيه
ههههههههههههههههااااااااااااااااااا








yalhwy

da mo zo2k ya mrmr wllahy f3ln enty bonbonayt elmontada f3ln

we de mo3ksa b2a enty mortabeta el2wl affraid affraid




bosy b2a 3lshan elbo2 el7lw da



elmatch elgay lya ana hgblk tzkra 3lshan tsm3y elmatch
mgann yala b2a bl3nd fe basel


wllahy enty tnwry el3'rda2a kolha
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
esmaiel



عدد المساهمات : 823
تاريخ التسجيل : 17/10/2011
العمر : 23
الموقع : on serameeeeeeeek

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ازاي تعلق مزه ههههه   الخميس يناير 19, 2012 7:35 pm

mrmr كتب:
ياجماعه انا في الخدمه دا انا وبلا فخر

استاذه اكل
وحلويات كمان

ولو محتاجين اي مساعده انا في الخدمه
ههههههههه
bounce bounce bounce




قصدك ايه يا مرمر بالضبط انتى فى خدمه ولا فى الخدمه هناك فرق ههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
esmaiel



عدد المساهمات : 823
تاريخ التسجيل : 17/10/2011
العمر : 23
الموقع : on serameeeeeeeek

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ازاي تعلق مزه ههههه   الخميس يناير 19, 2012 7:41 pm

glitter of hope كتب:
متطابق عليك هههههههههههههههههههههههههههه

سورى أصل أنا صريحه شويتين

فالمعهد بشوفك بتعمل كدا Razz lol!


ya lhwy hehehe
etfd7t ya mawkooooooooooooooos



mbt3rfsh tst5ba wla eh ???
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
esmaiel



عدد المساهمات : 823
تاريخ التسجيل : 17/10/2011
العمر : 23
الموقع : on serameeeeeeeek

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ازاي تعلق مزه ههههه   الخميس يناير 19, 2012 7:48 pm

basel كتب:
عشان تعلق مزه من اليومين دول لازم تبقي واد مدردح وماشي عالحبل انتو عرفين ان البنت لو لقتك أهبل بتصرف نظر عنك ههههههه

بوص ياسيدي واقرأ وطبق الحاجات دي عملي وشوف النتيجه

الحاجات دي أسرار للولاد أهم حاجه الأدوات

1: اعمل تسريحة الكابتن ماجد (تسريحة تامر حسني في عمر وسلمي1)

2: البس حزام بتوكه ويكون بيلمع ههههه

3: البس ساعه في ايدك الشمال وحظاظه في ايدك اليمين البنات بتحب الشكليات دي

4: سقط بنطلونك في واحد هيقولي انا بنطلوني بيسقط لوحده هقولو عادي ده المطلوب Very Happy

5: البس سلسله في رقبتك

6: البس شال أو كوفيه أو اسكارف كأنك رايح تحرر فلسطين هههههه

7: احلق دقنك وخفف شنبك وظبط سوالفك عشان البنات مبتحبش الدقن عقلهم كده بقي هههههه

كده خلاص ظبطنا أدواتنا الي هتثبت أي مزه

نيجي بقي للمرحله التانيه

واحده عجباك وموش عارف تكلمها تعمل إ ؟

بوص ياسيدي البنت بتحب الواد الأوفر يعني بتحب التفاصيل بوص ياريس أول ماتشوفها لوحدها روح كلمها وش وقولها

هي محلات ابو تريكه للأجهزه المنزليه فين وهي هترد عليك رد من 2 لإما تعرفه لإما متعرفوش

أكيد طبعا هتقولك معرفش والله وتلاقي عرق التناكه نقح عليها ولا تتهز قولها أصل انا سألت واحده قبلك وقالتلي البنت الي زي القمر الي واقفه هناك دي أكيد تعرف طبعا لو عندها دم أكيد هتضحك بس خلاص طالما ضحكت يعني قلبها مال وخلاص الفرق مابينكو اتشال الله عليك ياعمرو ههههههه دوس بقي وقول الكلام الي انت محضره من مده وعايز تقولو ليها واسبح في خيالك ههههه

وحلال عليك حبيبتك الي انت موش عارف تكلمها ابقي كمل جميلك وإخطبها بقي ها ماشي متلعبش بيها انا حظرتك أهو هههههه يارب يجعل كلامنا خفيف عليهم

واحد هيقولي إ ياعم وانت كذا وانت مش عارف إ وانا اعمل كل ده ليه وأنا وأنا وتلاقي عرق الرجوله نقح عليه هقولو بس اسكوت واتغطي ونام Very Happy

واحد هيقولي انت طريقتك قديمه أوي إ ياعم ده هقولو طب خلاص فكك من الي فوق والبس دي

روح علي أي بنت لوحدها وكلمها في أي حوار أهبل بس أهم حاجه يبقي خيالك واسع وبترغي جامد

قولها انا في كلية أداب علم نفس وبعمل بحث عن مواصفات فتي أحلام البنت وهات أي ورقه انت مصورها وكاتب فيها أسأله كتيره جد عن الحوار ده وخلي أسألتك متكونش مفهومه واتديلها الورقه وقولها جاوبي الاسأله دي عشان ده عملي علينا طبعا هتقعد سنه تجاوب وكل شويه هتقولك السؤال ده معناه إ مثلا وهتقعدو ترغو مع بعض واسرح بيها وقولها أنا يوماتي في شرم وأنا بغني حلو أو بكتب شعر جامد بص خليها تحس ان مفيش زيك وأكيد هيحصل هزار وضحك‎ ‎ وبس خلاص ضحكت يعني قلبها مال ههههههه

بس والنعمه الحاجات دي مجربه معايا ايام ماكنت طايش بس دلوقتي بقيت هادي فجأه مش عارف السبب Very Happy

بصو مش عايز تعليقات غلسه انا عايزها تعليقات رخمه ههههههههه






انا لو مشيت وراك وسمعت كلامك يبقى هيتقال عليا الواد الطعم النايتى ولا ايه يرضيك ابقى نايـــــتى يا باسل No No No No No No






والنسبه لرقم واحد :
هو لازم تسريحه الكابتن تامر حسنى يعنى مينفعش تسريحه الكابتن حسام حسن دى جامده انتى متعرفهاش اسمها زلطه هههه افرض يعنى ملوووش شعر يسرح لتامر حسنى ازاى يعنى


وبعدين انا زعلان منك يعنى المفروض اما تيجى تضرب المثل يعنى اضربوا بيا ما انا برضه كابتن واحسن من ماجد وتامر كمان ده انا فروت يااااااااد وبجيب اجوان وربنا


ما تقوليلوا حاجه يا مرمر انا زعلان منك يا باسل ماشى ماشى ماشى


وبعدين رن عليا عاوزك ضرورى ماشى وطول ما انت موبينيـــــــــل مش هرن عليك لأنى معايا فودافون ببلاش ماشى غير بقى







الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basel



عدد المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ازاي تعلق مزه ههههه   الخميس يناير 19, 2012 9:53 pm


لاحظو ان كلامكو جارح Razz

سمعه انت معايا ولا معاهم ماشي ماشي Very Happy

وعادي ياسمعه هعمل إ بقي المعجبين كتير Very Happy

وعلي فكره عيب عليك اما تقول اني موبينيل دلوقتي هتلاقيهم يخمنو الرقم Very Happy

وعلي فكره بقي انت قايلي انك مبتجبش اجوان وبتباصي بس انت هتكدب Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
mrmr



عدد المساهمات : 409
تاريخ التسجيل : 28/08/2011
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ازاي تعلق مزه ههههه   الخميس يناير 19, 2012 10:12 pm

انا في الخدمه يا سمعه

منور والله


انا خلصت المعهد من زمااااااااااااااااان


بس مش من زمان اوي يعني


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mrmr



عدد المساهمات : 409
تاريخ التسجيل : 28/08/2011
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ازاي تعلق مزه ههههه   الخميس يناير 19, 2012 10:16 pm

كده ياباسل تنسي صحبك سمعه

مش تضرب بيه المثل

دا سمعه ده استاذنا كلنا
وواد رومانسي

اوىىىىىىىىىىىى


ومفيش كلام جارح خالص يا بسوووووووول

انت بتدلع علينا ولا ايه

عموما ياسيدي ادلع براحتك

انا بجد بحس انك دلوعه المنتدي
ههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basel



عدد المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ازاي تعلق مزه ههههه   الخميس يناير 19, 2012 10:36 pm

مرمر سمعه ده الحته الطريه الي في قلبي وه عارف ده

لو حطيتو اعضاء المنتدي في كفه وسمعه في كفه يبقي سمعه الي هيطوب ده الأسطوره Very Happy

بالنسبة للحوار التاني الي قلتيه فلا تعليق عشان ساسي دلوعة المنتدي Razz
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
mrmr



عدد المساهمات : 409
تاريخ التسجيل : 28/08/2011
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ازاي تعلق مزه ههههه   الخميس يناير 19, 2012 10:46 pm

ماشي ياعم
وعلي راي المثل ياداخل بين البصله وقشرتها

هههههههههههههههههههههه

وسوري يا ساسو مكنتش اعرف انك دلوعه المنتدي


ومتزعلش يابسول
انت منجايه المنتدي

ههههههههههههههه كده مبصوط
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basel



عدد المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ازاي تعلق مزه ههههه   الخميس يناير 19, 2012 11:09 pm

ياداخل بين البصله وقشرتها ما ينوبك الا وساختها ؟ إ علاقة المثل ده بيا انا وسمعه ؟ Very Happy

كلك زوق يابونبوناية المنتدي إ الرقه دي انتي هتتحسدي كده Razz
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
mrmr



عدد المساهمات : 409
تاريخ التسجيل : 28/08/2011
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ازاي تعلق مزه ههههه   الخميس يناير 19, 2012 11:12 pm

هتحسد علي ايه يا بسول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
esmaiel



عدد المساهمات : 823
تاريخ التسجيل : 17/10/2011
العمر : 23
الموقع : on serameeeeeeeek

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ازاي تعلق مزه ههههه   الخميس يناير 19, 2012 11:33 pm

basel كتب:

لاحظو ان كلامكو جارح Razz

سمعه انت معايا ولا معاهم ماشي ماشي Very Happy

وعادي ياسمعه هعمل إ بقي المعجبين كتير Very Happy

وعلي فكره عيب عليك اما تقول اني موبينيل دلوقتي هتلاقيهم يخمنو الرقم Very Happy

وعلي فكره بقي انت قايلي انك مبتجبش اجوان وبتباصي بس انت هتكدب Very Happy


ماشى يا باسل انا اصلن صانع العاب بس بجيب اجوان برضه زى ابو تريكه يعنى يعنى مش معقوله يعنى مجبش وبعدين عديها Basketball Basketball



طبعا لا يا باسل انا معااااااااااااااك طبعا
انت عارف اغنيه صابر وراضى انا بقى كنت راضى امال اسألنى انا هههه ماشى





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
esmaiel



عدد المساهمات : 823
تاريخ التسجيل : 17/10/2011
العمر : 23
الموقع : on serameeeeeeeek

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ازاي تعلق مزه ههههه   الخميس يناير 19, 2012 11:37 pm

mrmr كتب:
كده ياباسل تنسي صحبك سمعه

مش تضرب بيه المثل

دا سمعه ده استاذنا كلنا
وواد رومانسي

اوىىىىىىىىىىىى


ومفيش كلام جارح خالص يا بسوووووووول

انت بتدلع علينا ولا ايه

عموما ياسيدي ادلع براحتك

انا بجد بحس انك دلوعه المنتدي








ازاى يعنى يا مرمر ده انتى استاذتنا كلنا المهم انتى مخطوبه ولا لأ وهتعزمينى ولا ايه بس انا لوحدى


ههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
esmaiel



عدد المساهمات : 823
تاريخ التسجيل : 17/10/2011
العمر : 23
الموقع : on serameeeeeeeek

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ازاي تعلق مزه ههههه   الخميس يناير 19, 2012 11:41 pm

basel كتب:
مرمر سمعه ده الحته الطريه الي في قلبي وه عارف ده

لو حطيتو اعضاء المنتدي في كفه وسمعه في كفه يبقي سمعه الي هيطوب ده الأسطوره Very Happy

بالنسبة للحوار التاني الي قلتيه فلا تعليق عشان ساسي دلوعة المنتدي Razz


ربنا يخليك ليا يا غالى ههه وبلاش بكش يا باسل انا ٧٥ كيلو هطب ازاى حتى دى كمان فيها تزوير مش الانتخابات بس ضميركم فين هههههههههه



rabbit silent silent silent silent silent


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basel



عدد المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ازاي تعلق مزه ههههه   الخميس يناير 19, 2012 11:42 pm

صانع ألعاب اشطه يامايسترو

إ صابر وراضي دي انت مصاحب حد من ورايا ياض Very Happy

علي فكره العيال صوحانا كانو جيبين كوره وبيلعبو في المعهد انهارده كان نفسي انأ وانت نروح ونلعب علي فلوس وأكسبك وافضحك هنا Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
basel



عدد المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ازاي تعلق مزه ههههه   الخميس يناير 19, 2012 11:46 pm

سمعه احنا نقوم نحضن بعض علي الكلام الحلو ده Very Happy

إحنا كده هنتحسد Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
esmaiel



عدد المساهمات : 823
تاريخ التسجيل : 17/10/2011
العمر : 23
الموقع : on serameeeeeeeek

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ازاي تعلق مزه ههههه   الخميس يناير 19, 2012 11:54 pm

basel كتب:
صانع ألعاب اشطه يامايسترو

إ صابر وراضي دي انت مصاحب حد من ورايا ياض Very Happy

علي فكره العيال صوحانا كانو جيبين كوره وبيلعبو في المعهد انهارده كان نفسي انأ وانت نروح ونلعب علي فلوس وأكسبك وافضحك هنا Very Happy



هى هى هى نلعب وتكسبنى يا خساره وهانت عليك نفسك وقولتها اسكت اسكت انا مش هرد عليك هسيب الزمن يرد عليك وبعدين ما بلاش لأن بقى لو لعبت هوريكوا اللعب الخماسى وانت عارف انا مولود فى ملعب خماسى خلى الطابق مستور بقولك ايه هنعمل ماتش بكره والله فى ستاد الجامعه فى الملعب الخماسى اللى عند مدخل القريه الاوليمبيه مع اربعه من بوركينا فاسوا هنلعب على وجبه غدا هه كل ما اعوز اضايقهم اقولهم قطاعناكوا فى بوركينا ٢\ صفر ابقى تعالا شوف عمك بقى واللعب الخماسى على فكره هما مسامينى هزازى عارفه بتاع جده انا زيه كده تعالا اتفرج بكره وهات مرمر معاك




وبعدين استغفر الله انا العب على فلوس العب على سجاير اه ماشى عاوزين نعمل ماتش فى المعهد يااااااد






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
esmaiel



عدد المساهمات : 823
تاريخ التسجيل : 17/10/2011
العمر : 23
الموقع : on serameeeeeeeek

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ازاي تعلق مزه ههههه   الخميس يناير 19, 2012 11:58 pm

basel كتب:
سمعه احنا نقوم نحضن بعض علي الكلام الحلو ده Very Happy

إحنا كده هنتحسد Very Happy




بقولك انا مبحبش احضن الهوا بقولك ايه انا وانت ننزل من البيت ونفضل نجرى لغايه ما نقابل بعض ونحضن ماشى هههههههه انت مجنون ياااااد ال نجرى ال ههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basel



عدد المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ازاي تعلق مزه ههههه   الجمعة يناير 20, 2012 12:09 am

هههههه انت هتجنني ياض هو انا قلت نجري؟

وبعدين اخر يوم في الامتحانات هنلعب كوره المفروض ولا حظ اني كنت بلعب في الأهلي يعني هتتعب معايا Very Happy

اكيد بتغلبو بوركينا دول مبيعرفوش يلعبو أصلا وأوك هاجي انا ومرمر ونشجع بوركينا فاسو Razz
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
....



عدد المساهمات : 356
تاريخ التسجيل : 18/01/2012
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ازاي تعلق مزه ههههه   الجمعة يناير 20, 2012 12:38 am

انت كنت بتلعب في الاهلي ياباسل ولا ايه
اتاريني عماله اقول هما بقا حالهم في النازل كده ليييييييييييييييييييييييييييييييييه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
esmaiel



عدد المساهمات : 823
تاريخ التسجيل : 17/10/2011
العمر : 23
الموقع : on serameeeeeeeek

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ازاي تعلق مزه ههههه   الجمعة يناير 20, 2012 12:41 am

هى هى هى هى شايف انت اللى ادتلهم الفرصه انهم يعملوا فيك كده شايف التريقه














وبعدين احسن لعب على بتوع الاهلى دول ده انا بتكييف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basel



عدد المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ازاي تعلق مزه ههههه   الجمعة يناير 20, 2012 12:56 am

اه طبعا ياساره وكنت واخد جايزة احسن صانع العاب في الجمهوريه من سنتين بس اما دخلت المعهد بطلت لعب كوره

سمعه أحلي لعب معانا عشان لعبنا نضيف ياض ومبنكسرش Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
 
حصريا ازاي تعلق مزه ههههه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 3 من اصل 5انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مستنى اية ... شارك .. أكتب .. ناقش .. شير..عبر..its my life :: الأكاديمية والجامعة أجمل مافى حياتنا :: المعهد العالى للخدمة الإجتماعيــة بالمنصــورة-
انتقل الى: