مستنى اية ... شارك .. أكتب .. ناقش .. شير..عبر..its my life

facebook.com/deltauniv
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 بنات في بنات في بنات في بناااااااااات

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
basel

avatar

المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 10:03 am

بنت من الزمن دا كتب:
يمزاجك الرايق يا بسول احسن حاجه مش بتحط فى دماغك وتزعل يارب تكون كده دايما

شايفين الناس الرقيقه ههههههههه احلي حاجه فيكي ياشوشو ان قلبك أبيض وبتفهميني كويس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
بنت من الزمن دا



المساهمات : 126
تاريخ التسجيل : 05/03/2012
العمر : 24
الموقع : شاطئ البحر

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 10:08 am

فهماك علشان دماغنا واحده ونفس المود تقريبا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basel

avatar

المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 10:39 am

بنت من الزمن دا كتب:
فهماك علشان دماغنا واحده ونفس المود تقريبا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
basel

avatar

المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 10:40 am

بنت من الزمن دا كتب:
فهماك علشان دماغنا واحده ونفس المود تقريبا

أه انا بحس بكده فعلا انتي رومانسيه وحساسه وبتحبي تبقي مبسوطه ومبتحوطيش في دماغك وانا كده برده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
بنت من الزمن دا



المساهمات : 126
تاريخ التسجيل : 05/03/2012
العمر : 24
الموقع : شاطئ البحر

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 8:07 pm

انا مجرد نسخه والنسخه مش زى الاصل وانت الاصل صح يابسول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
esmaiel

avatar

المساهمات : 823
تاريخ التسجيل : 17/10/2011
العمر : 23
الموقع : on serameeeeeeeek

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 8:12 pm

ايه قلوب الخص اللى انا قاعد فيها



يارب روق بالكوا على طوووووووووووووول








ومتزعلش حد منى cheers cheers cheers fahem yally fe bally


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
....



المساهمات : 356
تاريخ التسجيل : 18/01/2012
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 8:42 pm

هو باسل زعلان منك ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بنت من الزمن دا



المساهمات : 126
تاريخ التسجيل : 05/03/2012
العمر : 24
الموقع : شاطئ البحر

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 8:43 pm

حد يزعل منك ياسمعه وبعدين يريت قلوبنا قلوب خس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
esmaiel

avatar

المساهمات : 823
تاريخ التسجيل : 17/10/2011
العمر : 23
الموقع : on serameeeeeeeek

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 8:50 pm

هههههههه اعمل ايه بس ومش عارف هما زعلانين من ايه يا ريت يصارحونى لأنى بتعب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mrmr

avatar

المساهمات : 409
تاريخ التسجيل : 28/08/2011
العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 9:04 pm

ايوه ايوه ياعم بسول
لقيت حد نفس دماغك

بس انت ليه هادي كده الايام دي
انا حاسه ان في حاجه ............. ليه
مش انت باسل اللي اعرفه ليه؟؟
يارب تكون بخير ومفيش حاجه مضيقاق

وبعدين ياسمعه مفيش حد يزعل من الكبير

دا انت الكبير
ههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basel

avatar

المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 9:21 pm

mrmr كتب:
ايوه ايوه ياعم بسول
لقيت حد نفس دماغك

بس انت ليه هادي كده الايام دي
انا حاسه ان في حاجه ............. ليه
مش انت باسل اللي اعرفه ليه؟؟
يارب تكون بخير ومفيش حاجه مضيقاق

وبعدين ياسمعه مفيش حد يزعل من الكبير

دا انت الكبير
ههههههههههه

قوليلو والنبي هههههههههه انت ياض ياسمعه انت هو انا بعرف ازعل من حد واساسا انت مهما عملت مبزعلش منك ولا نسيت الحرنكش الي انا كنت عزمك عليه هههه Very Happy

انتو زعلتونا وصالحتونا انتو موش سهلين علي فكره Razz

ومفيش حاجه يامرمر انا موش هبقي مبسوط دايما دي حال الدنيا وشكرا علي اهتمامك وعودتك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
mrmr

avatar

المساهمات : 409
تاريخ التسجيل : 28/08/2011
العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 9:25 pm

العفو علي ايه يابسول دا انت اخويا ولازم احس بيك

بس انا احساسي صح مش كده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
esmaiel

avatar

المساهمات : 823
تاريخ التسجيل : 17/10/2011
العمر : 23
الموقع : on serameeeeeeeek

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 9:30 pm

اخس اخس انت اللى عزمنى على الحرنكش هههههههه ده انت مكنتش تعرف اسمه خلى الطابق مستوووووووووووور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basel

avatar

المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 9:34 pm

mrmr كتب:
العفو علي ايه يابسول دا انت اخويا ولازم احس بيك

بس انا احساسي صح مش كده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

أه صح وهروق لوحدي لاني مبحوطش في دماغي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
basel

avatar

المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 9:38 pm

esmaiel كتب:
اخس اخس انت اللى عزمنى على الحرنكش هههههههه ده انت مكنتش تعرف اسمه خلى الطابق مستوووووووووووور

انت المفروض صحبي وتداري عليا ههههههههه وبعدين انت سايب كل الكلام الحلو الي قلته وعلقت عالحرنكس انت قلبك آسي أوي أوي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
esmaiel

avatar

المساهمات : 823
تاريخ التسجيل : 17/10/2011
العمر : 23
الموقع : on serameeeeeeeek

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 9:39 pm

وانت مش بتحس كده كده
scratch scratch scratch scratch
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
....



المساهمات : 356
تاريخ التسجيل : 18/01/2012
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 9:40 pm

esmaiel كتب:
اخس اخس انت اللى عزمنى على الحرنكش هههههههه ده انت مكنتش تعرف اسمه خلى الطابق مستوووووووووووور


شكلك وحش اوي يا باسل هههههههههههههههههه
انا بقيت بشمت فيك كتيييييييييييييييييييييييييييييير اوي مش عارفه ليه lol! lol! lol! lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mrmr

avatar

المساهمات : 409
تاريخ التسجيل : 28/08/2011
العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 9:40 pm

بجد انتم دمكم خفيف

وتشجعوا عالضحك
ههههههههههه


ااااااااااااااااااااااااا


ىىىىىىىىىىىىى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بنت من الزمن دا



المساهمات : 126
تاريخ التسجيل : 05/03/2012
العمر : 24
الموقع : شاطئ البحر

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 9:41 pm

ياريت تكون كده على طول ومتحطش فى دماغك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mrmr

avatar

المساهمات : 409
تاريخ التسجيل : 28/08/2011
العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 9:43 pm

اي يابسول حارمنا من توقيعاتك ليه

فين التوقيعات الجديده مفيش ولا ايه

اسلفك شويه؟؟؟؟؟؟؟؟

هههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
esmaiel

avatar

المساهمات : 823
تاريخ التسجيل : 17/10/2011
العمر : 23
الموقع : on serameeeeeeeek

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 9:45 pm

وعلى رأى المثل ان كبر صاحبك خاوييييييه هههه وانا بخاوى باسل هى هى هى هى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basel

avatar

المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 9:50 pm

تملي معاك كتب:
esmaiel كتب:
اخس اخس انت اللى عزمنى على الحرنكش هههههههه ده انت مكنتش تعرف اسمه خلى الطابق مستوووووووووووور


شكلك وحش اوي يا باسل هههههههههههههههههه
انا بقيت بشمت فيك كتيييييييييييييييييييييييييييييير اوي مش عارفه ليه lol! lol! lol! lol!

علي فكره انا كنت عارف اسمه بس بستعبط Very Happy

وحظك حلو بقي نعملك إ شردتيني في كل حته ارحميني بقي هو انا موش صعبان عليكي Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
basel

avatar

المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 9:55 pm

mrmr كتب:
اي يابسول حارمنا من توقيعاتك ليه

فين التوقيعات الجديده مفيش ولا ايه

اسلفك شويه؟؟؟؟؟؟؟؟

هههههههه

معلش بقي انا لسه صاحي من النوم هههههههههه إ كل الضحك ده شكلك بتستهزاي بتوقيعاتي الرومانسيه الحساسه الي ملهاش زي Very Happy


سلفيني حبهRazz
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
....



المساهمات : 356
تاريخ التسجيل : 18/01/2012
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 9:56 pm


وحظك حلو بقي نعملك إ شردتيني في كل حته ارحميني بقي هو انا موش صعبان عليكي Very Happy[/quote]



انا شردتك امتي قول بسرعه احسن اقتلك قول احسنلك lol! lol! lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basel

avatar

المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 9:57 pm

بنت من الزمن دا كتب:
ياريت تكون كده على طول ومتحطش فى دماغك

يارب يخليكي انتي تؤمري وأنا أنفذ ياشوشو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
 
بنات في بنات في بنات في بناااااااااات
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مستنى اية ... شارك .. أكتب .. ناقش .. شير..عبر..its my life :: الأكاديمية والجامعة أجمل مافى حياتنا :: المعهد العالى للخدمة الإجتماعيــة بالمنصــورة-
انتقل الى: