مستنى اية ... شارك .. أكتب .. ناقش .. شير..عبر..its my life

facebook.com/deltauniv
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 بنات في بنات في بنات في بناااااااااات

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3
كاتب الموضوعرسالة
mrmr

avatar

المساهمات : 409
تاريخ التسجيل : 28/08/2011
العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 9:59 pm

لا طبعا انا عمري ما بستهزا من اي حاجه تخص اي حد

وانا عايزه اشوف الجديد اللي عندك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basel

avatar

المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 10:03 pm

تملي معاك كتب:

وحظك حلو بقي نعملك إ شردتيني في كل حته ارحميني بقي هو انا موش صعبان عليكي Very Happy



انا شردتك امتي قول بسرعه احسن اقتلك قول احسنلك lol! lol! lol! [/quote]

ههههههههه موش قايل اجتلني بقي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
basel

avatar

المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 10:05 pm

esmaiel كتب:
وعلى رأى المثل ان كبر صاحبك خاوييييييه هههه وانا بخاوى باسل هى هى هى هى

علي فكره انا اكبر منك يعني انا الي أخاووويك نيهاهاهاهاهاها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
بنت من الزمن دا



المساهمات : 126
تاريخ التسجيل : 05/03/2012
العمر : 24
الموقع : شاطئ البحر

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 10:09 pm

الكبير كبير بعقله مش بسنه علشان كده انتوا الاثنين كبار
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
....



المساهمات : 356
تاريخ التسجيل : 18/01/2012
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 10:10 pm

ههههههههه موش قايل اجتلني بقي[/quote]



اجتليني انت جاي من الصعيد وانا مش واخده بالي ولا ايه

ايوه بقي ها قتلك لو ما قلتش قول احسنلك لو ماقلتش هاقتلك بكره في المعهد ماشي انت وراحتك انا قولتلك وحظرتك انت حر بقي وخاف علي نفسك lol! geek lol! geek
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basel

avatar

المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 10:17 pm

تملي معاك كتب:
ههههههههه موش قايل اجتلني بقي



اجتليني انت جاي من الصعيد وانا مش واخده بالي ولا ايه

ايوه بقي ها قتلك لو ما قلتش قول احسنلك لو ماقلتش هاقتلك بكره في المعهد ماشي انت وراحتك انا قولتلك وحظرتك انت حر بقي وخاف علي نفسك lol! geek lol! geek [/quote]

لأ لأ موش قايل برده هههههه وبعدين انتي قلبك قلب خصايه مستحيل تقتلي وموش خايف عشان انا مرعوب أصلا Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
بنت من الزمن دا



المساهمات : 126
تاريخ التسجيل : 05/03/2012
العمر : 24
الموقع : شاطئ البحر

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 10:23 pm

هو احنا المفروض نسلم بحث علوم سياسيه امتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
....



المساهمات : 356
تاريخ التسجيل : 18/01/2012
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 10:24 pm

ههههههههههههه مش خايف عشان انت مرعوب

ماشي يا خيوفه انا بعد كده مش هاقولك غير يا خيوفه lol! geek lol! geek ]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basel

avatar

المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 10:28 pm

تملي معاك كتب:
ههههههههههههه مش خايف عشان انت مرعوب

ماشي يا خيوفه انا بعد كده مش هاقولك غير يا خيوفه lol! geek lol! geek ]

عادي موش قايل بردو ههههههههههههه خيوفه دي حلوه اوي قوليها تاني Razz
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
basel

avatar

المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 10:29 pm

بنت من الزمن دا كتب:
هو احنا المفروض نسلم بحث علوم سياسيه امتى

بكري ياشوشو وانا معملتوش راحت عليا نومه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
بنت من الزمن دا



المساهمات : 126
تاريخ التسجيل : 05/03/2012
العمر : 24
الموقع : شاطئ البحر

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 10:31 pm

خيوفه دى تصغير خايف انت صغير لدرجاتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basel

avatar

المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 10:36 pm

بنت من الزمن دا كتب:
خيوفه دى تصغير خايف انت صغير لدرجاتى

ده هزار صح؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
basel

avatar

المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 10:39 pm

mrmr كتب:
اي يابسول حارمنا من توقيعاتك ليه

فين التوقيعات الجديده مفيش ولا ايه

اسلفك شويه؟؟؟؟؟؟؟؟

هههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
بنت من الزمن دا



المساهمات : 126
تاريخ التسجيل : 05/03/2012
العمر : 24
الموقع : شاطئ البحر

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 10:41 pm

طبعا ده هزار انت كبير جدا فى عينى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basel

avatar

المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: رد: بنات في بنات في بنات في بناااااااااات   الجمعة مارس 09, 2012 10:54 pm

بنت من الزمن دا كتب:
طبعا ده هزار انت كبير جدا فى عينى

ربنا يخليكي ياشوشو بجد انتي حاجه نقيه أوي وقلبك أبيض وشرف ليا انك معتبراني كده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
 
بنات في بنات في بنات في بناااااااااات
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 3 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مستنى اية ... شارك .. أكتب .. ناقش .. شير..عبر..its my life :: الأكاديمية والجامعة أجمل مافى حياتنا :: المعهد العالى للخدمة الإجتماعيــة بالمنصــورة-
انتقل الى: