مستنى اية ... شارك .. أكتب .. ناقش .. شير..عبر..its my life

facebook.com/deltauniv
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلقائمة الاعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 احبك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
بنت من الزمن دا



عدد المساهمات : 126
تاريخ التسجيل : 05/03/2012
العمر : 23
الموقع : شاطئ البحر

مُساهمةموضوع: احبك   الجمعة مارس 09, 2012 10:06 am

احبك كلمه من اربع حروف ولكن احساسها يتجاوز كثيرا نطاق الاربع حروف الحب احساس لا يجده الى المحظوظين فى الحياه هناكمن يجده بسهوله وهناك من يظل يبحث كثيرا ولا يجده رغم انه يكون بجواره ولكن لا يراه وعندما يقول الشخص للذى يحبه هذه الكلمه يكون قد اهداه قلبه وعمره ومستقبله واحاسيسهوهناك من يخون هذا كله ويطعن من يحبه فى ظهره وبسكين تالم .
هل يختلف الامر عندما يعترف الشاب بحبه عن ان تعترف الفتاه بحبها لما من الممكن ان يعترف الشاب بحبه اما الفتاه التى تعترف بحب يظن الشباب انها فتاه سهلة المنال لا اعلم ولكنى اعلم ان الحب احساس مشروع وليس حرام ولا عيب فلما الاعتراف بالحب خطيئه.
اريد ان يكتب كل شخص صفات الشخص الذى يحبه او ينتظره
I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basel



عدد المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: رد: احبك   الجمعة مارس 09, 2012 10:40 am

لو قلنا كلام كتير عن الحب موش هنعرف نوصف فيه لأنه حاجه عظيمه جدا واحساس عميق جدا

كلمة بحبك دي حاجه كبيره اوي وموش أي حد يستاهلها لأن قبلها بتبقي حاجه وبعدها حاجه تانيه خالص الي بيحب حد بجد بيحبو عشان بيحس انه شبهه وانو نصو التاني ومخلوق علشانه وعنذك حق المحظوظين بس هم الي بيلاقو الحب ده وفي ناس كتير بتموت وهي لسه بتدور عليه واكتر حاجه تهد الحب عدم الاهتمام وعدم الصراحه والكدب احنا ربنا خلقنا كده وكل واحد ليه قدراته مينفعش نعترض علي نفسنا ونرسم صوره موش عننا

بصراحه موش عيب أبدا ان بنت تعبر عن مشاعرها وتقول بحبك من وجهة نظري دي حاجه بتعلي منها وبتحمل الشخص الي قدامها مسؤوليه كبيره نحيتها فبيحس ان حبه ليها حاجه قليله مقارنه بيها فبالتالي لو هي قالتلو كده ولو حتي هو مكنش يعرفها الا من بعيد لبعيد لو هو رومانسي غصب عنه هيحبها وهيعمل كل حاجه عشان يحافظ عالحب ده

بالنسبه لمواصفات فتاة أحلامي وانا صغير كده وانا عندي 8س كنت بقول بنت عنيها خضره وشعرها أصفر Very Happy

بس دلوقتي كبرنا بقي فانا عايز أولا تبقي رومنسيه وحساسه وتقولي كل حاجه دايما هي حساها لأني موش ملاك واكيد هغلط فلازم تبقي صريحه معايا عشان نحافظ عالحب ده

ثانيا ملامحها تبقي رقيقه وعلي طبيعتها وموش مصطنعه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
....



عدد المساهمات : 356
تاريخ التسجيل : 18/01/2012
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: احبك   الجمعة مارس 09, 2012 1:39 pm

Arrow Arrow Arrow كله كلام فاااااااااااااااااضي مفيش حد بيحب حد اليومين دول كل اللي يحب بيحب عشان مصلحه وخلاص

وانا بقي الحب بالنسبالي ان الواحد لما يحب واحده ما يروحش يقولها لا يقول لاهلها ويخطبها دا اذا كان يعني

بيحبها ويخاف عليها من كلام الناس عشان محدش يقول دي فلانه ماشيه مع فلان مش يقعد بقي يروح يقولها

بحبك وبموت فيكي وهاجي اخطبك بس اما اخلص دراسه ويسبتها بكلمتين حلوين وفي الاخر هي بقي تاخد

صابونه واكيد كلامي ده بيحصل يعني من الاخر يدخل البيت من بابه مش من شباكه زي ما بيقولوا

وبعدين ايه اللي هايضمن الاستاذ الرومانسي الحبيب ان اللي بيحبها دي ووافقه تكلمه ان هي ما كلمتش 10 قبله

هايأمن لها ازاي بعد الجواز وهاتربي عياله ازاي وهو اكيد عايز واحده محترمه تحافظ عليه وتربيله عياله

دا بقي رايي واكيد ها تقولوا ايه البنت المعقده بس بقي هو ده اللي بيحصل tongue tongue tongue
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basel



عدد المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: رد: احبك   الجمعة مارس 09, 2012 2:21 pm

تملي معاك كتب:
Arrow Arrow Arrow كله كلام فاااااااااااااااااضي مفيش حد بيحب حد اليومين دول كل اللي يحب بيحب عشان مصلحه وخلاص

وانا بقي الحب بالنسبالي ان الواحد لما يحب واحده ما يروحش يقولها لا يقول لاهلها ويخطبها دا اذا كان يعني

بيحبها ويخاف عليها من كلام الناس عشان محدش يقول دي فلانه ماشيه مع فلان مش يقعد بقي يروح يقولها

بحبك وبموت فيكي وهاجي اخطبك بس اما اخلص دراسه ويسبتها بكلمتين حلوين وفي الاخر هي بقي تاخد

صابونه واكيد كلامي ده بيحصل يعني من الاخر يدخل البيت من بابه مش من شباكه زي ما بيقولوا

وبعدين ايه اللي هايضمن الاستاذ الرومانسي الحبيب ان اللي بيحبها دي ووافقه تكلمه ان هي ما كلمتش 10 قبله

هايأمن لها ازاي بعد الجواز وهاتربي عياله ازاي وهو اكيد عايز واحده محترمه تحافظ عليه وتربيله عياله

دا بقي رايي واكيد ها تقولوا ايه البنت المعقده بس بقي هو ده اللي بيحصل tongue tongue tongue

إ البنت المعقده دي Very Happy

اشطه عليكي ياسوسو ياعاقله يعني تفتكري مثلا لو واحد زميلك وفي اولي جه يطلب ايدك أهلك هيوافقو؟Very Happy

طب الواد السفروت الي لسه في اولي ده هيجبلك شقه ولاب توب عشان اما يروح الشغل انتي تقعدي عالنت يبقي هو بيتعب وانتي قاعده بتشيتي Very Happy

طب افرضي اهلك وافقو وطلب ايدك واتخطبتو طب مهو هيمشي معاكي بعد الخطوبه ده أكيد وممكن بردو يفسخ الخطوبه ويخلع Very Happy

ثم انتي مقتصره الحب علي انه يمشي معاها الحب أعظم من كده ياسوسو لما تحبي هتعرفي ان كل الي قلتيه فوق ده غلط وانك لو اختارتي صح تأكدي انه عمرو ماهيخلي بيكي ويفلسع لأن الي بيحب بجد مبيجرحش ولا بيخون
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
angel smile



عدد المساهمات : 59
تاريخ التسجيل : 06/03/2012
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: احبك   الجمعة مارس 09, 2012 2:29 pm

طبعا الحب احساس حلو وكلمه بحبك دي كبيره اوووي بس طبعا مش اي حد يقولها ومش اي حد نصدقه لان فعلا اللي بقوا بيتسلوا كتير اوووي واحلي حاجه في الحب عشان يبقي صح من البدايه الصراحه كل واحد يصارح اللي قدامه بكل حاجه حتى لو حاجه غلط يقول للطرف اللي قدامه ويشوف هيسامحه ولا لا وهيرضي بكده ولا لا الحب يعنى صراحه يعنى ثقه يعنى الشخص اللي قدامك يبقي انت مش مجرد حد بتحبه وخلاص هو اول واحد بتروحله وانت فرحان عشان يشاركك فرحتك واول واحد بتروحله وانت زعلان عشان يخفف عنك ولان هو الوحيد اللي ممكن يسمعك وهو الوحيد اللي ممكن تقوله ع كل حاجه من غير ماتخاف وانت عارف انك لو غلطت هيصلح لك غلطك وينصحك وحاجات كتير مهما فضلت اتكلم مش هبطل والكلام مش هيخلص I love you I love you I love you
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
....



عدد المساهمات : 356
تاريخ التسجيل : 18/01/2012
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: احبك   الجمعة مارس 09, 2012 2:49 pm


إ البنت المعقده دي Very Happy

اشطه عليكي ياسوسو ياعاقله يعني تفتكري مثلا لو واحد زميلك وفي اولي جه يطلب ايدك أهلك هيوافقو؟Very Happy

why not بس يكون راجل ويعرف يفتح بيت ويشيل مسؤليه وعشان كده ماعتقدش ان فيه حد في سنه اولي يعرف يشيل مسؤليه نفسه عشان يشيل مسؤليه بيت فليه اللف والدوران من الاول

طب الواد السفروت الي لسه في اولي ده هيجبلك شقه ولاب توب عشان اما يروح الشغل انتي تقعدي عالنت يبقي هو بيتعب وانتي قاعده بتشيتي Very Happy

ماشي بدام السفروت ده مش هايعرف يجيب شقه ولاب ولا يروح الشغل بيدبس نفسه ليه ويحبها ويقولها هاتجوزك من الاول ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

طب افرضي اهلك وافقو وطلب ايدك واتخطبتو طب مهو هيمشي معاكي بعد الخطوبه ده أكيد وممكن بردو يفسخ الخطوبه ويخلع Very Happy

دا يبقي بقي واحد ماعندوش ضمير خالص وماعتقدش ان فيه حد كده وبعدين ازاي يمشي معاها بعد الخطوبه
هو هايكون كده مش ماشي معاها دا هايكون خطيبها رسمي قدام الناس عشان لما يكون خارجين سوا يقولوا ده خطيبها
مش البوي فرند بتاعها واكيد مش هابصولها بصه وحشه

اما بقي اذا فسخ الخطوبه زي ما بتقول تبقي ممكن البنت تكون عملت حاجه مش كويسه فتنزل من نظره

ثم انتي مقتصره الحب علي انه يمشي معاها الحب أعظم من كده ياسوسو لما تحبي هتعرفي ان كل الي قلتيه فوق ده غلط

انا بقي مش عايزه احب ولا اتحب لاني اساسا متعقده من الحب ماعتش حد يتأمن له في الزمن اللي احنا عايشينه lol! lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basel



عدد المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: رد: احبك   الجمعة مارس 09, 2012 3:15 pm

علي فكره انتي موش معقده لأن غالبية البنات بيفكرو زيك كده طب بما ان فكرتك وحشه كده عن الحب إذا انتي مبتعترفيش بالحب وعايزه واحد جاهز موش المهم عندك تساعدي حبيبك أو تكوني جمبه أو تبني معاه بيتكو طوبه طوبه أو انك تبقي حافز ليه اممممم انتي بتطبقي نظرية طالما جاهز ومعاه فلوس احبه وعلي قلبي ادوس لأ بجد انتي عارفه مصلحتك فين Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
esmaiel



عدد المساهمات : 823
تاريخ التسجيل : 17/10/2011
العمر : 23
الموقع : on serameeeeeeeek

مُساهمةموضوع: رد: احبك   الجمعة مارس 09, 2012 3:26 pm

هى كلمه واحده هرد بيها على كل اللى بتقوله








































ba ra ra rm ba ra ra rm monkey tra ra ra raaaaaaaaaaaaaaaa

Very Happy:D:D:D:D:D:P:P:P:P



بصوا يا جماعه معنى ساره انها بتقول كده فده مش معناه انها مش عارفه حاجه لا هى اكيد حبت واتحبت بس هى بتقول كده من اللى بقينا بنشوفه طبعن الحب حاجه جميله جدا احنا كلنا ممكن نكون لسا محسنهوش بس احنا عاوزيين كل حاجه بس تبقى بتاعتنا الحب شئ جميل بس برضه لازم يبقى فى حدود الحلال وعلى فكره يا باسل مش معنى انك تدخل البيت من بابه انك تخطب لا عادى ومش شرط يعنى تبقى كدك اىىن كان بقى بس على الاقل تبان انك نضيف





















وعلى رأى المثل



ان كنت عاوز تمص قصب مص من الوسط و إن كنت عاوز تخطب خد رفيعة الوسط


affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid




















الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basel



عدد المساهمات : 627
تاريخ التسجيل : 23/10/2011
العمر : 26
الموقع : www.egyhop.tk

مُساهمةموضوع: رد: احبك   الجمعة مارس 09, 2012 3:52 pm

esmaiel كتب:

وعلى رأى المثل



ان كنت عاوز تمص قصب مص من الوسط و إن كنت عاوز تخطب خد رفيعة الوسط


affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid


هههههههه مثل رائع بس إ علاقته بالي احنا بنقولو وعلي رأي المثل الحب الحب مولتوف مولتوف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sh-love.tk
....



عدد المساهمات : 356
تاريخ التسجيل : 18/01/2012
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: احبك   الجمعة مارس 09, 2012 5:53 pm

basel كتب:
علي فكره انتي موش معقده لأن غالبية البنات بيفكرو زيك كده طب بما ان فكرتك وحشه كده عن الحب إذا انتي مبتعترفيش بالحب وعايزه واحد جاهز موش المهم عندك تساعدي حبيبك أو تكوني جمبه أو تبني معاه بيتكو طوبه طوبه أو انك تبقي حافز ليه اممممم انتي بتطبقي نظرية طالما جاهز ومعاه فلوس احبه وعلي قلبي ادوس لأ بجد انتي عارفه مصلحتك فين Very Happy






لاه يا باسل انت كلامك مش صح خالص وفهمت الكلام غلط خالص خالص خالص انا مش بفكر بالطريقه اللي انت
بتقولها دي خالص وعلي فكره انا مش ماديه ولا بحب الواحد اللي معاه فلوس وجاهز بالشقه انا مش من النوع ده وانا لو كده
ربنا مش هايكرمني ابدا بس انا كل قصدي من الموضوع مش شقه وفلوس انا كل قصدي واحد يشيل مسؤليه
بيت وعيله مش لسه بياخد مصروفه من باباه..........انت فهمت غلط sunny sunny sunny
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
....



عدد المساهمات : 356
تاريخ التسجيل : 18/01/2012
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: احبك   الجمعة مارس 09, 2012 6:17 pm

يا باسل مش معنى انك تدخل البيت من بابه انك تخطب لا عادى ومش شرط يعنى تبقى كدك اىىن كان بقى بس على الاقل تبان انك نضيف





علي اساس ان احنا عايشين في اوروبا ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Question Question Question Question Question Question
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
....



عدد المساهمات : 356
تاريخ التسجيل : 18/01/2012
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: احبك   الجمعة مارس 09, 2012 6:44 pm



وعلى رأى المثل



ان كنت عاوز تمص قصب مص من الوسط و إن كنت عاوز تخطب خد رفيعة الوسط






ممكن تترجم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Question Question Question
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
esmaiel



عدد المساهمات : 823
تاريخ التسجيل : 17/10/2011
العمر : 23
الموقع : on serameeeeeeeek

مُساهمةموضوع: رد: احبك   الجمعة مارس 09, 2012 7:24 pm

على فكره يا ساره انتى فهمتينى غلط انا ساعت ما كونت بقول لباسل ( على فكره يا باسل مش معنى انك تدخل البيت من بابه انك تخطب لا عادى ) كان قصدى ان فيه ناس كتير بيحبوا بعض بس فى حدود الحلال وهاليهم عارفين مش قصدى اوروبا ولا حاجه وعلى فكره ياباسل مافيهاش حاجه لما تكون البنت بتبص على واحد معاه فلوس عادى ايه اللى فيها الفلوس مبتزلش بس برضه الرضا مهم وبلاش نفتى فى حاجه احنا برضه لسه ضغنانيــــــــن منعرفش حاجه ولا ايه ؟؟؟؟؟ والمثل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بنت من الزمن دا



عدد المساهمات : 126
تاريخ التسجيل : 05/03/2012
العمر : 23
الموقع : شاطئ البحر

مُساهمةموضوع: رد: احبك   الجمعة مارس 09, 2012 8:03 pm

هاااااااااااااااى كل ارائكم صح الحب صعب الوجود اليومين دول بس هو لسه موجود وياباسل اكيد انت هتلاقى البنت الرومانسيه الى هاتحبك حب ولكن ليس اعمى وتواجهك باخطائك وياساره الحب موجود واكيد انت هاتكتشفى ده يوم وتعرفى ان الى بيحب بيخاف على حبيبته حتى من نفسها وانت ياسمعه رايك عاجبنى جدا لان الاهل لازم يكونوا عرفين بالحب ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
esmaiel



عدد المساهمات : 823
تاريخ التسجيل : 17/10/2011
العمر : 23
الموقع : on serameeeeeeeek

مُساهمةموضوع: رد: احبك   الجمعة مارس 09, 2012 8:07 pm

ربنا يخليكى انتو الاصل king king king king king king king king










طبعن وكلامك صح lol! lol! lol! lol! lol! lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بنت من الزمن دا



عدد المساهمات : 126
تاريخ التسجيل : 05/03/2012
العمر : 23
الموقع : شاطئ البحر

مُساهمةموضوع: رد: احبك   الجمعة مارس 09, 2012 8:33 pm

لا انت الاصل طابعا وانت الى وجهت نظرك سليمه100 % لازم الاهل يعرفوا علشان الى يخبى حاجه تبقى غلط والحب مش غلط
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
احبك
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مستنى اية ... شارك .. أكتب .. ناقش .. شير..عبر..its my life :: الأكاديمية والجامعة أجمل مافى حياتنا :: المعهد العالى للخدمة الإجتماعيــة بالمنصــورة-
انتقل الى: